მომსახურების სფერო

ინჟინერის მომსახურება

ტექნიკური მხარდაჭერა

ტექნიკური პრობლემების ოპერატიული გადაჭრა, ინფორმაციული დაცვის სისტემების ექსპლუატაციის პერიოდში

მაღალი კვალიფიკაციის მქონე ინჟინრების ყოლა უზრუნველყოფს ტექნიკურ ინციდენტზე სწრაფ რეაგირებას და კომპეტენტურ საკონსულტაციო მხარდაჭერას, ხოლო  სარეზერვო აღჭურვილობის დახმარებით კომპანია ISSP ახორციელებს გაფართოებულ გარანტიას კლიენტის ტექნიკური სისტემის მომენტალური შეცვლის მომსახურებით. კომპანიის ყველა ინჟინერს ინფორმაციული უსაფრთხოების სისტემების მწარმოებლებისგან მიღებული აქვს ტექნიკური კურსების წარმატებით დასრულების სერტიფიკატები.

კომპანია ISSP-ს მხარდაჭერა და ტექნიკური თანხლება უზრუნველყოფს  კომპანია-კლიენტის ტექნიკური სისტემების უწყვეტ მუშაობას საშტატო ადამიანური რესურსის გათავისუფლებისას. 

 

რესურსები

პროექტები

ლიბერთი ბანკში დაინერგა „Hewlett Packard Enterprise (HPE) Fortify“ გადაწყვეტილება

ლიბერთი ბანკში დაინერგა „Hewlett Packard Enterprise (HPE) Fortify“ გადაწყვეტილება

SIEM კლასის სისტემის დანერგვა თიბისი ბანკში

SIEM კლასის სისტემის დანერგვა თიბისი ბანკში

თიბისი ბანკმა დანერგა თავის სფეროში ინფორმაციული უსაფრთხოების ინციდენტების მართვის საუკეთესო სისტემა.

ელემენტები: 1-2

ელემენტები სულ: 2

კომპანია ISSP -სთან თანამშრომლობის შესახებ

ჩვენ ფოკუსირებას ვახდენთ ინოვაციური სმარტ ბარათების მართვის სისტემაზე, რომელიც სმარტ ბარათების სწრაფი შემუშავების საშუალებას იძლევა. ჩვენი სმარტ ბარათების მართვის პროდუქტს vSEC: CMS ეწოდება. ჩვენ ვითანამშრომლეთ კომპანია ISSP -სთან ამ სფეროში მისი დიდი ტექნიკური გამოცდილების გამო. გავიგეთ, თუ რამდენად უნიკალური შესაძლებლობაა, მიიღო პირველი კლასის IT სისტემა უსაფრთხოებაში სმარტ ბარათების გამოყენებით.

იოაკიმ ტორენი
თანადამფუძნებელი და მთავარი ტექნიკური დირექტორი
Versatile Security

პროექტები

სხვა პროექტები

მომდევნო ნაბიჯი

მოთხოვნის გაგზავნა

ხელმოწერა დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად

სიახლეების მისაღებად გთხოვთ მიუთითოთ ელ-ფოსტა