მომსახურების სფერო

ინჟინერის მომსახურება

ტექნიკური მხარდაჭერა

ტექნიკური პრობლემების ოპერატიული გადაჭრა, ინფორმაციული დაცვის სისტემების ექსპლუატაციის პერიოდში

მაღალი კვალიფიკაციის მქონე ინჟინრების ყოლა უზრუნველყოფს ტექნიკურ ინციდენტზე სწრაფ რეაგირებას და კომპეტენტურ საკონსულტაციო მხარდაჭერას, ხოლო  სარეზერვო აღჭურვილობის დახმარებით კომპანია ISSP ახორციელებს გაფართოებულ გარანტიას კლიენტის ტექნიკური სისტემის მომენტალური შეცვლის მომსახურებით. კომპანიის ყველა ინჟინერს ინფორმაციული უსაფრთხოების სისტემების მწარმოებლებისგან მიღებული აქვს ტექნიკური კურსების წარმატებით დასრულების სერტიფიკატები.

კომპანია ISSP-ს მხარდაჭერა და ტექნიკური თანხლება უზრუნველყოფს  კომპანია-კლიენტის ტექნიკური სისტემების უწყვეტ მუშაობას საშტატო ადამიანური რესურსის გათავისუფლებისას. 

 

რესურსები

პროექტები

ლიბერთი ბანკში დაინერგა „Hewlett Packard Enterprise (HPE) Fortify“ გადაწყვეტილება

ლიბერთი ბანკში დაინერგა „Hewlett Packard Enterprise (HPE) Fortify“ გადაწყვეტილება

SIEM კლასის სისტემის დანერგვა თიბისი ბანკში

SIEM კლასის სისტემის დანერგვა თიბისი ბანკში

თიბისი ბანკმა დანერგა თავის სფეროში ინფორმაციული უსაფრთხოების ინციდენტების მართვის საუკეთესო სისტემა.

ელემენტები: 1-2

ელემენტები სულ: 2

რატომ ვენდობით კომპანია ISSP-ის

ISSP-იმ, კომპანია Acunetix-ის მაქსიმალური მხარდაჭერა უზრუნველყო და ერთერთი ყველაზე სანდო პარტნიორია ვისთანაც ჩვენ ვთანამშრომლობთ. მათ კარგად იციან ბაზარი, აქვთ უნარი დაამყარონ კავშირები ყოველ ახალ მომხმარებელთან, აქვთ მყარი და ორგანიზებული მიდგომა ვენდორთან და ბოლო მომხმარებლთან.

ქრისტინა ვუდვარდი
EMEA და აზია- წყნარი ოკეანის რეგიონალური გაყიდვების მენეჯერი– Acunetix Ltd.

პროექტები

სხვა პროექტები

მომდევნო ნაბიჯი

მოთხოვნის გაგზავნა

ხელმოწერა დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად

სიახლეების მისაღებად გთხოვთ მიუთითოთ ელ-ფოსტა