მომსახურების სფერო

ინჟინერის მომსახურება

ტექნიკური მხარდაჭერა

ტექნიკური პრობლემების ოპერატიული გადაჭრა, ინფორმაციული დაცვის სისტემების ექსპლუატაციის პერიოდში

მაღალი კვალიფიკაციის მქონე ინჟინრების ყოლა უზრუნველყოფს ტექნიკურ ინციდენტზე სწრაფ რეაგირებას და კომპეტენტურ საკონსულტაციო მხარდაჭერას, ხოლო  სარეზერვო აღჭურვილობის დახმარებით კომპანია ISSP ახორციელებს გაფართოებულ გარანტიას კლიენტის ტექნიკური სისტემის მომენტალური შეცვლის მომსახურებით. კომპანიის ყველა ინჟინერს ინფორმაციული უსაფრთხოების სისტემების მწარმოებლებისგან მიღებული აქვს ტექნიკური კურსების წარმატებით დასრულების სერტიფიკატები.

კომპანია ISSP-ს მხარდაჭერა და ტექნიკური თანხლება უზრუნველყოფს  კომპანია-კლიენტის ტექნიკური სისტემების უწყვეტ მუშაობას საშტატო ადამიანური რესურსის გათავისუფლებისას. 

 

რესურსები

პროექტები

ლიბერთი ბანკში დაინერგა „Hewlett Packard Enterprise (HPE) Fortify“ გადაწყვეტილება

ლიბერთი ბანკში დაინერგა „Hewlett Packard Enterprise (HPE) Fortify“ გადაწყვეტილება

SIEM კლასის სისტემის დანერგვა თიბისი ბანკში

SIEM კლასის სისტემის დანერგვა თიბისი ბანკში

თიბისი ბანკმა დანერგა თავის სფეროში ინფორმაციული უსაფრთხოების ინციდენტების მართვის საუკეთესო სისტემა.

ელემენტები: 1-2

ელემენტები სულ: 2

ახალი ამბები

ღონისძიებები

კომპანია "ISSP"-სთან მუშაობის გამოცდილება

კომპანია ISSP –ის სპეციალისტები სრულად ორიენტირებულნი არიან ჩვენს საჭიროებებზე. ჩვენ ყოველთვის შეგვიძლია გვქონდეს მათი მხარდაჭერის იმედი.

ვალერი ანანევი
IT სამსახურის უფროსი
"ომეგა"

პროექტები

სხვა პროექტები

მომდევნო ნაბიჯი

მოთხოვნის გაგზავნა

ხელმოწერა დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად

სიახლეების მისაღებად გთხოვთ მიუთითოთ ელ-ფოსტა